OKEEEJ! ..

Precis suttit & skrivit ett lååångt inlägg och allt försvann pga någon j*vla knapp som inte var planerad att tryckas på! Så ja, ne .. tappade verkligen lusten nu, så sammanfattar lite grann, mest med ord..

Jag & Andy kikade upp till gymmet runt 09:00 i morse. Och passen blir bara roligare & roligare, slutade med 70kg på bänkpressen idag, med 11 reps. Så jag klagar inte. Gick även upp till 26 i hantelpress. :)
Koncentrerade bröstmuskeln något extremt i cablecrossen idag, vilket resulterade med en grym pump! Älskart! =)
Idag körde vi bröst/framsida axlar + mage iaf, såsom varje måndag .. La in dips som en övning också, den är bra tycker jag. Tar bra i både bröst & axlar om man lutar kroppen framåt.. Tränar även triceps med dips..

Imorgon så kommer min coach Per till gymmet i Hultsfred & kör rygg! Andy ska med då också, så blir det kroppsfett% mätning med! Väntat tålmodigt & få reda på vad jag ligger på för bf! =D Hoppas inte att det är över 25 bara, då är ju en 4;e del av mig fett, haha .. Så nae, så illa kan det inte vara.. hoppas jag!

Rygg&baksida axlar imorgon. Kommer jag inte emot någon knapp så har jag allt publicerat!

Vägde mig idag, dock 1.5 timma efter maten istället för precis innan.. Satt & spelade lite på nätet och glömde av det. Klantigt. Men vågen hamnade iaf på 91.3, så jag har gått ner 4hg nu denna vecka, är jag helt nöjd med. Bättre det än 1.7 kg som det var förra :o


Ha en bra kväll allihop & passa er för tangentbordet! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0