- Introduction! Hähä ..

Hey!

Nu har man trillat dit igen, har aldrig varit mycket för bloggande tidigare. Men nu när jag börjat träna, och läst folks bloggar en del så förstår man att allt inte handlar om & bli nästa blondin-bella. Det är ju faktiskt till för en själv, och dem som finner den intressant läser, och så tvärtom.

Har precis precis skapat bloggen & inte hunnit med några som helst inställningar ännu. Men tänkte kika lite på det ikväll. Ska försöka att lägga ut lika mycket bilder som text. Känns som det blir lättare för folk att läsa då.
Bloggen kommer i första hand handla om mig själv, det vill säga en jävla massa träning & kost (min egna), där efter får ni gärna kommentera, tipsa, klaga om det. Har fått ett brinnande intresse för styrketräning nu och känns som jag är på god väg. Vägde runt 119kg för ca 1 år sen. Nu ligger jag på exakt 94.6kg! Så visst har det gått framåt ;)

Är för övrigt inne på min 4:e vecka med seriöst gymmande och kost, inte en droppe alkohol har intagits sedan dess ;)

Kommentarer
Postat av: Ivy

Vad kul att du börjat blogga! Ska bli spännande att läsa :D

2009-10-20 @ 13:28:52
URL: http://ivonapavlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0