Onsdag, vilodag .. nästan.

Fick sällskap utav två barndomskompisar idag till gymmet. En av dem körde på ett årskort direkt, och det gillar vi ;)

Idag var det ingen styrketräning på schemat, utan bara bränna fett & förbättra konditionen lite.
Hade jag inte vetat bättre så hade jag skrivit något i stil som "Idag ska jag bränna bort fettet på magen mest". Men nu vet jag bättre och så funkar det inte, man bränner fett över hela kroppen samtidigt, och det går inte enbart rikta sig in på magen. Vilket det mesta av fettet lär ligga på. :/

Eftersom det bara finns en Cardio maskin & 2 spinningcyklar i det "första" rummet i Hagadal så turades vi om i 10-minuters intervaller. Passet tog ungefär 1 timma & 10 minuter med väldigt lite vila emellan.



Sammanlagt 30 minuter spinning i 10 minuters-intervaller.



Cardio, likadant här, ca 30 minuter i 10 minuters-intervaller.


Och denna bilden säger väl det mesta om att det var hårt? Haha, inte alls van att hålla igång så länge, men tyckte jag klarade av det bra. Bara dricka mycket vatten under tiden ;)





Ja, ett konditionspass jag helt klart är nöjd med och kommer att fortsätta med på onsdagsmorgnarna, innan gymmet gick jag en promenad på ca 30 minuter igen för att piggna till bara.
Efter passet åkte vi in till Vimmerby en sväng. Andy skulle köpa en vattenflaska på Intersport, sen vidare till ICA supermarket & handla grejer till kycklingsalladen som jag fick laga till, som vanligt? Haha, men det rör mig inte i ryggen. Riktigt roligt att laga mat faktiskt. Speciellt när det är till fler än en själv.

Här kommer bilderna som avslutar dagens inlägg, en på salladen & en på Andy & Daniel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0