- Animal Pump.

Hallå där!


Då har man laddat med Anabolic BCAA vid uppvaknade & en go Frukost inför dagens bröst & framsida axlar pass.
Ska dra i mig en portion Animal Pump om ca 40 minuter som är en riktigt grym PWO - PreWork-Out Produkt.
Animal Pump har jag alltid haft höga förväntningar om eftersom att jag gillar Universal Nutritions produkter.
Jag har läst många olika utvärderingar av produkten och den sägs ge en brutal pump under passet.
Första veckan med Animal Pump måste jag säga att jag faktiskt inte kände någonting speciellt alls. Det må va hänt att jag fick upp flåset snabbare och orkade lite extra, men ingen brutal pump som alla pratat om.
Under vecka 2 däremot började det hända grejer. Det var under ett separat armpass där jag efter bara 10 minuter in i passet fick mitt livs värsta pump! Skinnet runt armarna var ultraspänt och blodådrorna var verkligen framme och hälsade på! Skön känsla!
Jag kände mig även mycket mer uthållig än vid tidigare pass och ville inte gå hem (kan bero på all min vila eftersom jag stod & flexade i speglarna lite för länge under vilan). Så det blev en massa övningar Biceps & Triceps!
Under passet drack jag även rikliga mängder vatten vilket är betydelsefullt för att framkalla pump.
Som sagt, Animal Pump är ingen produkt du får ut det maximala ur efter första passet. Men den håller vad den lovar när den väl har satt igång. Grymt!






Nästa produkt jag ger mig in på är ifrån Muscletech, naNO Vapor, Intravol & Anabolic Halo. Ska bli intressant att köra igång med det.
Imorgon hoppas/tror jag att http://perekbjorn.blogg.se/ & Vikke kommer på besök och tränar med mig.
Skönt att ha lite seriöst folk i gymmet också, då blir man inspirerad. Rygg för mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ekbjörn

"The best feeling you can get is the pump... "

Muscletechs grejer blir intressant att höra vad du tycker om!

Jag hoppas oxå vi kan åka in imorgon, vet dock inte helt säkert än med jobb och så!

2010-04-06 @ 10:56:21
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: CRZ

Ja absolut! :)

Ska bli riktigt intressant att få testa dem vill jag lova!

Jadå, det är väl ordnat nu va? :)

2010-04-06 @ 19:33:11
URL: http://czamorano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0