- Högintensiv Benträning & Gizmo då och nu.

VILKEN Start på dagen! Jag vaknade självmant vid 07:30 och larmet var ställt på 08:30, tänkte ta mig en sovmorgon. Men eftersom jag kände mig så pigg vid 07:30 redan så tog jag mina BCAA som vanligt vid uppvaknande, tvättade av ansiktet, slog upp datorn och somnade om.
Nästa tillfälle jag tittade på klockan visade den 09:36. Och jag var inte alls lika pigg som när jag vaknade ..
Ett par timmar senare hade jag fått i mig frukost & den här människan stod innanför dörren.
Bilden är tagen förra sommaren, och Gizmo som personen i fråga kallas vägde inte mer än 55-56kg, nu efter en tids träning pendlar han emellan 60-62kg, och det är garanterat inte mycket fett han lagt på sig. Skulle han bara ta sitt förnuft till fånga och inte lyssna på folk om att han lika gärna kan ladda upp med semlor & cola innan träning & skräpmat och ytterligare några liter cola för att han "ändå bara ska gå upp" efter träning, så är jag helt övertygad om att han kan utvecklas ännu effektivare! Men hittils är det otroligt bra jobbat & det ska bli intressant att följa din utveckling!



Som ni ser så har han fått väldigt mycket tydligare muskler nu än vad han hade då. Något jag speciellt lagt märke till är axlarna, dock är kvalitén på videon inte i närheten utav dem bästa. Men det kommer fler tillfällen då vi filmar. Så denna får duga så länge. :)
Min träning idag gick för övrigt väldigt bra! Har börjat värma upp för mina lite tyngre veckor nu, glömde bort andningen i benpress då jag körde ganska tungt. Det resulterade i näsblod & det kändes som att huvudet skulle sprängas i stort sett. Men annars så var passet väldigt intensivt och jag körde igenom alla benens muskler samt axlar.

Kommentarer
Postat av: Vikke

Smart att glömma bort att andas. ^^

2010-04-09 @ 16:25:05
Postat av: CRZ

Haha näe, var tydligen inte hård nog för att skita i & andas :D Men det är bara göra om, göra rätt. ;>

2010-04-09 @ 16:45:27
URL: http://czamorano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0