- Omotiverande håla..

Hultsfred? Hur många av er som läser bloggen utanför orten har någongång ens velat dra upp namnet om det inte gäller Hultsfreds Festivalen? Må hända om det varit på tal om den dödaste orten i Sverige, eller kanske till och med i världen!



Det jag syftar på i första hand är ju naturligtvis möjligheterna att ta sig någonstans med sin träning. För det behövs först & främst ett riktigt gym, sen skulle det ju inte skada med lite folk som satsade lika hårt & hårdare på det än vad jag själv gör. Förstå mig rätt. Jag menar inte att jag är den seriösaste träningsnarkomanen som finns i Hultsfred, men jag tror allt att jag är en utav dem. Det började som ett intresse, nu kan jag inte leva utan det.




Jag vet att jag kan satsa på detta ännu seriösare, men för det behöver jag något som motiverar mig. Ta som till exempel när jag var i Stockholm på min utbildning. Jag var där i en vecka, pluggade på PT-School & hade mina praktiska dagar på World Class Gym. På min "lediga" tid tränade jag på SATS. Var där ett par gånger själv, sen mötte jag upp Babak Ahi och tränade med honom. Och ni kan ju tro att det var motiverande, dessa månader av stenhård träning och tron om att jag var nära mina mål :P No no. Babak tog ner mig på jorden igen och visade mig att man kan nå hur långt som helst. Det finns inget slut, bara en början på en oändlig resa, och där någonstans är jag.
Vi får se vart möjligheterna tar oss och vart man hamnar i framtiden. Men nu finns det planer på att göra ett helhjärtat försök om att "förvandla" Hultsfred till något man drömt om. Skulle det gå åt pipsvängen och min ögonsten Annie tillåter (som jag är helt övertygad om), så finns det en risk/chans att vi tar vårat pick & pack och drar härifrån mot någon lite träningsvänligare stad. ;) Älskar dig hjärtat. :*

Kommentarer
Postat av: Djaanii

Tack för kommentaren!

Kul att du länkar mig, en bra komplimang det! =)

Ska definitivt se över det där med en musik kategori! =)



Mvh/Djaanii

2010-04-22 @ 17:33:41
URL: http://djaanii.blogg.se/
Postat av: Ekbjörn

Du ska lyckas :)

Volleyboll nästa torsdag då :D

2010-04-22 @ 21:27:03
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, ett riktigt gym behövs till Hultsfred! Jag tror det skulle funka, bara man satsar 100% med bra prylar å så.:)

2010-04-23 @ 10:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0