Atletbesök & Ryggträning.

Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt. Jag vaknade innan larmet gick igång, tog mina aminosyror & gav mig ut på en morgonpromenad med hundarna. Blev en sväng runt strandpromenaden i rask takt på ca 30 minuter & därefter direkt hem och äta frukost.
Mina måltider om dagarna har varit ganska så lika varandra numera. Och Jalapeño har det verkligen gått åt :D Riktigt gott & är helt övertygad om att det har en positiv effekt på termogensen, som i sin tur kan hjälpa fettförbränningen en aning. Stark mat är bra!
Fick även besök utav Coach Per & Vikke, två seriösa grabbar ifrån Vimmerby som alltid är lika roligt att träna med. Vikke har jag visserligen inte tränat med så mycket än, men är säker på att det blir många fler tillfällen till det. Per tränade axlar & triceps, och för mig & Vikke blev det Rygg.
Sen fortsatte Vikke med att träna mage och jag hoppade in för att visa honom ett korrekt utförande på crunches & en liten specialare jag fick lära mig på utbildningen. Är han inte omänsklig så lär det resultera i en grym träningsvärk för honom. Även för Per med sina triccar! :)

Kommentarer
Postat av: Ekbjörn

Tack för hjälpen idag, lär ju som sagt kännas i triccarna :D

2010-04-07 @ 14:33:30
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Vikke

Mm, jag säger detsamma. Tack för hjälpen, det lär ju kännas i magen imorn. :p

2010-04-07 @ 16:51:25
Postat av: CRZ

Haha, gott snack boys! :)

2010-04-07 @ 20:30:19
URL: http://czamorano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0