- GRYMT PASS!

Verkligen ordagrant, det var ett grymt pass ikväll! Känt mig extra sugen på att träna idag, det är nog alla motivation-videos på youtube som hjälpt mig lite på traven, samt att utbildningar närmar sig med stormsteg! =)
Eftersom att jag åker till Stockholm på Lördag, så tar jag ut denna dag som vilodag. Likaså imorgon (Torsdag). Sen har mina pass för resten av veckan känts lite halvdana. Så jag bestämde mig för att köra Rygg & Bröst idag faktiskt.
Och inte dem övningarna jag brukar köra, jag skippade t.ex både Chins & Bänkpress idag, för att försöka få så maximal kontakt som möjligt i andra övningar.
Vi värmde upp på Crosstrainern i ca 4-5 minuter, därefter latsdrag framför huvudet, 5 set här + uppvärmning. Därefter en riktigt grym övning som tar grymt bra på mig. Latsdrag med rep, i cablecross :) Lite annorlunda, och riktigt skön, blev 4 set här. Ska försöka fixa lite träningsvideos efter min utbildning i Stockholm, utveckla bloggen lite så att ni får en roligare & mer varierad läsning :)


Emellan Rygg & Bröst passet passade vi på & ta ut "kappmuskeln" lite extra, trapezius. "Tjurnacken" som jag skulle tro många kallar det. Shrugs med hantlar á 4 set. Hagadal har bara vikter upp till 46kg i hantlar. Men det räcker gott & väl för mig.


2 övningar rygg alltså, och likaså bröst. Hantelpress på sned bänk lutad uppåt (tar mer på övre delen av bröstet) 3 set här, och slutligen 4 set i cable crossen.



Efter gymmet tog vi lite bilder, dels för att börja dokumentera Gizmo, http://marianova.com/users/kramp89/blog
till före/efter bilder. :)
Här kommer ett par ifrån efter passet..
Mannen med 5.5% kroppsfett! Han är på G! :)
Sen hoppas jag inte att ni glömt bort & läsa perekbjorn.blogg.se/ som har fått tillbaka sitt internet igen!
Nu väntar vi oss en massa rolig & intressant läsning därifrån! ;)
Andra bloggar jag följer:
babak-ahi.se/blog
timejoakim.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Ekbjörn

Grymma bilder!! Tack för du nämner min blogg :)

2010-01-27 @ 22:49:17
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: CZ

Tack Per! Inga problem, det hör till :)

2010-01-27 @ 23:01:22
URL: http://czamorano.blogg.se/
Postat av: giz

bilden var najs !

2010-01-28 @ 12:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0