- Off to work!

Vaknade 5 minuter innan larmet var ställt idag också, riktigt skönt det där att vakna pigg på morgonen!
Kokade fiberhavregrynsgröt till frukost i morse, dubbel portion (ca 2dl), vilket ger mig ungefär 360kcal, till det en proteinshake med 2dl lättmjölk utblandat i 1dl vatten (mjölken tog slut), som ger mig ca gurka 216 kcal. Där har vi en frukost på 576kcal. Drygt, blev ca 8-10 cashewnötter i gröten också. Gott!


Blir Fullkornsfussili, en burk tonfisk i vatten, minikeso & tomat till lunch idag, någon matsked rapsolja också. Inget bröd. Äter vanligtvis 1-2 skivor grovt bröd till lunch & middag. Men idag är det vilodag, så blir lite snålare med kolhydrater då. Annars går jag och oroar mig över att bli pluffsig igen :P Det är säkert ingen fara, men går hellre lite försiktigt framåt och och låter det ta tid med allt jag gör. Man får inte stressa upp sig, stress är den mest muskelnedbrytande faktorn efter undernäring!
Och "Rom wasnt build in a day" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0