- Pure Anger.

Mhm.. blev en sen natt inatt, kan inte minnas att jag sovit en timme alltså. Trots så dålig sömn så kände jag mig pepp på träning. Tog på mig kläderna vid 06:00, ringde Bossen & kollade om jag kunde skifta Måndagen med Fredagen. En sån här dag på en skola, no. Det går inte.
Satte mig med en tallrik gröt & ett par grova mackor i högsta hugg & bläddrade igenom Bodybuilding Motivation videos på Youtube, . Sen tänkte jag att jag kanske borde slappna av lite innan passet, så det blev ett avsnitt Sopranos. Därefter mat igen. Och nu var ilskan på topp. Höll mig i ca 45 minuter för att maten skulle få smälta, sen flåsandes gick jag upp till gymmet. Rygg, biceps & axlar väntade idag.
Efter det första set'et med Chins piper det i Ipoden, detta kunde inte vara sant. Batterierna var på väg att ta slut!  Jag fortsatte ta ut mig till max musik skulle inte få sabba passet, och inget annat heller för den delen.
Nästa övning var latsdrag med v-handtag, uppföljt av rodd med v-handtag och därefter dubbelhandsfattad rod emot en lutad bänk. Till sist ryggresningar med stegrande vikt, 10kg, 15kg, 20kg á 10-12 reps.


Var riktigt mör i ryggen här, men jag hade två muskelgrupper kvar, syngergisterna som jag skrev om igår. Körde biceps emellan Rygg & Axlar för att låta ryggen på vila lite. Körde 3 övningar biceps & 2 övningar baksida axlar, riktigt strika set rakt igenom. Och ökade en hel del i vikt vid axelövningarna..
60 min senare .. Passet är slut, svetten rinner, jag dricker mina aminosyror, vinglar ut ur gymmet och in i duschrummen. Ett brutalt pass på gymmet, absolut den rätta medicinen för att få ut vad du nu känner för.
Har fortfarande inte sovit, ska hålla mig aktiv hela dagen så jag är trött ikväll, måste få den sömn jag behöver & fixa den här veckan. På lördag sätter jag mig på tåget ifrån Hultsfred, ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0