- Stockholm.

Yessir, då har man landat i storstán! Var & fixade mitt pröva-på kort på SATS igår. Så idag blir det ett pass på högtorget. Sen ska jag kolla upp Odenplans området, sveavägen & allt vad det heter så jag hittar till min utbildning och alla gymbutiker. :)
Vaknade vid 05:00 i morse, var förmodligen för att jag var så fruktansvärt hungrig. Men jag hade inga planer att röra på mig förrän vid 09:00 tiden. Så jag kläckte ett ägg & tog en proteindrink, sen fortsatte sova. Då vaknade jag minsann inte förräns vid 09:00 nästa gång.
* 2dl havregryns gröt, med 1.5 matsked äppelmos (Nej, det är inte nyttigt, men det är riktigt gott till gröt!) & 1 dl minimjölk

* 2 osötade fullkorns energibröd med avokado, minokeso, kokt kalkon & röd paprika.


Just det ja, var ju & handlade mat igår. Tonfisk, makrill, ägg, keso, kesella, kalkon, bröd, grönsaker, avokado, gröt, äppelmos, mjölk, funlight & ett par matlådor.

Det lär räcka en bit inpå veckan iaf, gick på nästan 500;-
Det svider i betalandets skull, men är skönt sen när man har allt hemma. Har slarvat lite denna vecka. Men från & med imorgon blir det strikt igen. Måste köpa lite frukt till hjärnkontoret idag också.

Kommentarer
Postat av: Ekbjörn

Lite skillnad mot gymmet i hagadal eller? :)

2010-02-03 @ 18:18:03
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha en väldig skillnad vill jag lova :)

2010-02-05 @ 21:55:35
Postat av: Philip Rüdiger

Mycket mycket imponerad av vändningen och resultaten. lycka till framåt, den här bloggen ska jag följa ett tag;-)

2010-02-22 @ 14:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0