Dubbel Kärlek + 1.

Yeah! :)
Både gym & lite reunion idag kanske man får lov & säga? Ser i varje fall grymt mycket fram emot båda sakerna.
Kärlek #1. Ska köra ett armpass idag bestående av superset, sen blir det nog 1-2 koncentrationsövningar efter för att riktigt pressa ut allt i musklerna! :)
Kärlek #2. Består utav ett vackert sällskap, en middag; potatisgratäng, fläskfilé & sallad. Mycket möjligt att det blir lite Ben&Jerrys Half-Baked till efterätt ;) Haha, lite gott är det.
Har höga förväntningar på en riktigt trevlig kväll. Tackar mig själv varje minut nu att jag slutat upp med festandet och allt annat vilseledande. Har verkligen båda fötterna på jorden nu och har aldrig varit säkrare på vad jag vill få ut med livet.
(+1)Kärlek #3. På Lördag bär det av till Stockholm, och det är inte staden som ger mig Kärlek #3. Utan vad jag ska göra i Stockholm. Ska nämligen på utbildning som jag nämnt många gånger innan! Äntligen! =)
Kommer nog vara rätt osocial under nästa vecka och tror inte det blir mycket av bloggande. Utbildningen är Måndag-Söndag, 08:00-17:00 varje dag tror jag det var. Efter det är det testa på lite olika gym, plugga, laga mat & sova.

Kommentarer
Postat av: Ekbjorn

Är du laddad för nästa vecka nu? :)

Ha det så jättebra på kursen!

2010-01-30 @ 14:49:39
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0