Lördag, vilodag.

Tjena! Jaha, då var det Lördag igen. Veckorna går riktigt snabbt! Och ja, både helger & veckodagar är skönt på olika sätt. Under veckodagarna behöver man ingen planering för att ut & gå osv, inte något speciellt heller när det gäller maten. Allt kommer naturligt med praktiken! Men, då är det istället lite småstressigt att matcha in träningstiden, maten & sömnen på eftermiddagen/kvällen.
Jag brukar oftast gå direkt upp till gymmet vid 15:30-16:00 tiden beroende på hur mycket det är att göra. Därefter ett tungt & intensivt pass på 45-60 minuter. Dusch, promenad hem och mat runt 17:30-18:00 tiden. Däremellan ett enklare Kvällsmål & NightPro. :) Försöker alltid få minst 8 timmar sömn per natt, både helger & vardagar. Och tro mig. Det spelar verkligen roll. Förra veckan sov jag 8 timmar Måndag, Tisdag, Onsdag. Torsdagen sov jag endast 7 timmar, och var sjukt trött hela dagen :P


Nu är det inte lång tid kvar alls tills jag sitter i Stockholm och utbildar mig för fullt i Stockholm! :) Ser fram emot det riktigt mycket! Varenda krona som är lagd på det är det värt! Kommer fortsätta att utbilda mig så fort jag har pengar & tid. Kunskap är makt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0