- Gästträning på Träningshuset Vimmerby.

Ställde larmet igår kväll på 08:25, var planerat att jag skulle slänga i mig mina kosttillskott vid 08:30 för att sedan äta frukost 08:45. Men yrvaken som jag var stängde jag av larmet & somnade om. Gick inte upp förrän 09:50, och då gick det undan kan jag lova.
Skulle nämligen möta upp Per i Vimmerby idag med Annie & Gizmo. Alla vi gäster var framme hos Per för lite träningssnack, kaffe & fettmätning. Annie hade gått ner 1% vilket inte låter särskilt mycket men det ska man helt klart vara nöjd med! Gizmo hade GÅTT NER från 5.5% till 4.8%, haha det är ganska sjukt. Trots detta har han gått upp i vikt. Så det är en del rena muskler han lagt på sig. Grattis till er båda :) Jag mätte också, och förra gången hade jag 9.1% & nu 8.8%, så det är jag klart nöjd med, med tanke på all skit jag stoppar i mig nu & hur lite tid jag lägger på kondition. :)
Det blev varken Chins eller sittande kabelrodd idag för min del. Körde istället latsdrag, raka marklyft, stående hantelrodd emot bänk, dubbelhandsfattad rodd & bellybacks för ryggen. Sen på det blev det 4 set shrugs & 2-3 set baksida axlar. (minns inte riktigt.)
Imorgon är jag däremot bombsäker på att det blir ett hårt bröstpass i Hagadal. Funderar på att kanske köra en liten tävling med Gizmo. Idén kommer ifrån atleterna i Vimmerby då dem utmanade varandra att köra så många reps som möjligt på sin egna vikt i bänkpress. Och så många som möjligt i snedbänk på sin halva vikt.
Det blir alltså 88kg i vanlig bänk och 44kg i sned bänk. Ska bli roligt om vi nu kör på det. ;)

Kommentarer
Postat av: Ekbjorn

Snart fettmätning igen ju ;)

Jag ska vara ner under 7 i veckan tänkte jag!

2010-03-16 @ 22:59:43
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Philip

Nu var det tag sedan igen 2010-03-06 @ 15:11:58....



Har du slutat träna;) ?



2010-03-18 @ 13:49:38
Postat av: CRZ

Hej! haha nej absolut inte.. Men jag tappar motivationen till att skriva :/ Är ute efter en hemsida! :P

2010-03-20 @ 16:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0