Då var det dags igen!

Hejsan!
Nu har det dröjt ännu en stund sen jag skrev. Jag tappar verkligen motivationen till att skriva på bloggen. Tycker inte att blogg.se har något bra layout alls. Eftersom jag som skriver har svårt & stanna kvar på sidan så kan jag tänka mig att det är ännu mindre lockande för läsarna att vara här ..
Bloggandet är det dåligt med just nu för tillfället. Men inte träningen! Jag uppskattar verkligen träningen mer & mer efter varje pass. Idag tränade jag rygg med Andreas & Daniel. Riktigt roligt & träna med dem då dem alltid ger allt vad dem har varje pass, utan att klaga :) Vi vilar tills på Tisdag nu, och då kör vi igång med armar. Tänkte ägna lite mer av min tid till dips. Tror på att det är en bra övning att ta ut tricepsen (baksida armar) på. Blir nog 2-4 övningar per muskelgrupp. Alla set till failure, naturligtvis. :)

Kommentarer
Postat av: Orjestad

Intressant att läsa om träning.

2010-03-25 @ 21:48:01
Postat av: Orjestad

Intressant att läsa om träning.

2010-03-25 @ 21:48:26
URL: http://borjestad.blogg.se/
Postat av: Anonym

070707

2010-03-27 @ 00:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0