Inte det inte.. :)

Hemma efter passet med Pea nu, blev en riktigt bra timme. Körde bland annat utfall med stång, vilket jag inte gjort tidigare. Den övningen gillades starkt. :)
Efter vi var klara idag tänkte jag passa på & erbjuda mig själv att hjälpa till där uppe. I gymmet då framför allt.. Såg en del personer idag som inte alls tränade på ett hälsosamt vis, och det blir inte kul i framtiden för dem om det fortsätter så. :/
Men "tjänsten" var redan upptagen, en träningsintresserad kille utan kunskap om kroppen hade "fått chansen". Och dem behövde ingen utbildad personal som det såg ut nu. Sen blev jag nästan konfronterad med: Skulle inte du öppna eget?
Men men, det är inget & hänga läpp över, ville bara vara snäll & hjälpa till. :)
Nu har jag 3 dagars vila framför mig och det betyder alltså att det inte är någon träning förrän på Lördag. Åker in till Vimmerby (Träningshuset) med tjejen då för ett Rygg & Biceps pass. Hoppas vi stöter på http://perekbjorn.blogg.se/ där inne med.
Tjejen ska träna ben & tycker det är roligare där då det finns fler maskiner så man kan arbeta från olika vinklar med muskeln. Och jag tycker det är nödvändigt då t.ex latsdragen går att utföra korrekt (Jag kan sträcka ut armarna så mycket det krävs för att få en full rörelse i övningen). Finns ju faktiskt folk som är över 1.70 cm med. ;)

Kommentarer
Postat av: julia

riktigt roligt att läsa din blogg och att det går bra för dej! keep up the good work!

2010-03-02 @ 18:02:54
URL: http://mique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0