Rygg & Biceps pass med Andreas, Annie & Filippa.

Åkte upp till Hagadal för att instruera lite idag. Skulle instruera min vän Andreas för ett Rygg & Biceps pass jag tror han blev väldigt nöjd med. Han fick upp en sjuk pump i Erector Spinae, eller filéerna som dem kallas. :D
Riktigt roligt att instruera folk som verkligen tar träningen på allvar & fokuserar på vad dem gör.
Andreas här t.ex är väldigt lättlärd & rättar sig alltid om det skulle se galet ut, gör om, gör rätt som han brukar säga när vi är ute & jobbar om sommrarna. Där är jag färskingen! ;) . Samma sak är det med Jorge som jag lagt upp ett ganska detaljrikt schema för. Hans mål var viktreducering som jag tror många har som mål nu fram till sommaren.
Träningen sköter han alldeles utmärkt och följer råden jag gett om kost, styrketräning & konditionsträning. Det har resulterat att han tappat upp emot 5kg nu på 3 veckor, inte alls dåligt! :)


Filéerna, Erectus Spinae.


Idag behövde jag "inte bry mig om" varken Annie eller Filippa faktiskt, tjejen är helt & hållet självgående nu & är duktig på att lära vidare tycker jag. Så hon skötte passet hur bra som helst också och förklarade utförande, kontrollpunkter osv.. Stolt över dig hjärtat :)
Har ganska mycket att göra nu faktiskt, och har för tillfället inte tid att skriva några fler detaljerade & personliga scheman på ett tag. Men är någon sugen på att ha med mig för ett personligt gympass med instruktion så hör av er. Någon timma i veckan ska jag nog kunna klämma in. ;)
Jag är utbildad ISTC, International Certified Strenght Training Coach. Genom World Class utbildningar i Stockholm. Teoretisk del på PT-School Stockholm & den praktiska på World Class Gym Östermalm.

Kommentarer
Postat av: Ekbjörn

Härligt instruktören! Kul att du kommer o gästtränar på lördag :D

2010-03-03 @ 23:01:34
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0