Vipps!

& så fanns det lite tid över till att blogga! =)
Är precis hemkommen ifrån Vimmerby. Far & jag har varit och handlat, ett par träningsbyxor åt honom & en innebandyklubba åt mig faktiskt! Spelade lite i Måndags och fastnade direkt för det. Svinkul & ack vilken kondition man lär få i längden utav det. Var alldeles dyngsur efter spelet.

Idag är det rygg som gäller! Kände mig lite halvtaskig i morse. Dock inget ont i halsen, huvudet eller så, utan bara lite snorig. Men det är irriterande i alla fall. Kan vara det värsta som finns, behöva trycka i sig en massa mat för att inte tappa muskelmassa, och som smöret på brödet stanna HEMMA ifrån gymmet? Näe, det går inte alls hand i hand i min värld.
Som tur är så är jag inte ens snorig längre. Men jag är däremot hungrig. Så strax smälla i mig lite fullkornspasta & tomat/basilika gräddad kycklingfilé! RIKTIGT Gott!



Ni som facebookar & tränar, kolla efter gruppen Muscletech Official(r). En grupp som sprider massvis av inspiration. Coleman, Warren, Cutler & grabbarna ;)
Tänkte testa ett pass som finns länkat där i gruppen..
Marklyft -> Skivstångsrodd -> Chins -> Sittande Kabelrodd.

Men vi får se.
Idag är det Lördag, vilket jag skulle chansa på betyder att alla som "ska träna hårt & bli rippade till sommaren" säkerligen är bakfulla & katabola idag. :)
Då kanske det är relativt tomt på gymmet. Så det är inte alls omöjligt att en liten träningsvideo dyker upp på bloggen framöver. Ska bara ta reda på hur man gör först! :)



Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0